ännu en jävla lista

Har du pojkvän/flickvän? Det är lite komplicerat
Är du kär? Kanske
Hur tidigt stiger du upp? Så att jag kommer i tid till jobbet
Vem/vilka vet mest om dig? Bea Natha och Jonas skulle jag tro
Gillar du att slåss? Haha nja men om det finns en anledning till det så .
Vad ska du göra ikväll? Plugga lite Donken grejer och kanske va me Jonas
Har du utländska föräldrar? Neppeligen
Var har du ont? Börjar bli sjuk så typ överallt.
Är du bra på att måla? Ganska iaf
Vem kramade du senast? Minns Jonas
Vad längtar du till? JULAFTON =)
Vad heter dina husdjur? Alise och Selma

Har du körkort? Nej, kanske dags för det nu !
Favoritgodis? Äter inte godis
Morgon- eller nattmänniska? NATT
Sparare eller slösare? Slösare. Lägger mina pengar på skit bara. Endast skit.
Har du några homosexuella vänner? Nej
Bio eller promenad? Promenad . . .
Är du kittlig? Jag överdrivet.. inte okej
Rädd för insekter? Kommer det en spindel så börjar jag grina
Anser du att du är stark? Mentalt stark vilket gör att man klarar det mesta


Kommentarer
Postat av: johanna

wow :) coolt. var satte du playboy kanin då ?

2007-12-06 @ 17:48:35
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: sarah

playboykanin:)
Har jag också haft... gjorde en när jag var 16.. men den e borta nu... övertatuerad.
Kändes inte som jag längre!

2007-12-06 @ 18:13:37
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se
Postat av: Kim

heregud människa gå och lägg dig. Du har typ skrivit 73 inlägg sen igår. Sov!! ;P

2007-12-06 @ 22:24:10
URL: http://www.kimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback