=C

Fan att man ska jobba så jävla mycket på helgerna eller hela jävla tiden över huvudtaget...

Jag menar jag har inte träffat Bea på typ en vecka för att vi jobbar så mycket båda två och så helt olikatider
 
Och när träffade jag roixe sist? jo typ en timme på en busshållplats .. =/ fy fan va skitskräptråkigt!!!

men jag ska nog styra upp entjejkväll för oss tjejer med vin och grejer så det kan bi lite mer som förut ! om vi nu lyckas va lediga eller ha tid på samma dag ... as if ... men ska försöka så mycket jag kan !

j a g   l o v a r  


Kommentarer
Postat av: Kim

Usch vilka tårdrypande minnen den där låten för med sig ;P

2007-12-30 @ 12:37:53
URL: http://www.kimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback