donken-plugg & Julstök =)

började dagen med mitt underbara morgonhumör när verkligen vad som helst kan få mig att explodera .. tex ett 10 min försenat tåg. . . den av fan svin kallt och helt fullt inne i rummet innan man går ut på själva stationen ... så där inne kunde man ju inte värma sig heller.... åå.. onöjd !

menmen blev iaf bättre när man kom till jobbet ! och dagen gick skit fort ! känndes knappt som att jag hade jobbat när jag kom hem .. mer nöjd =)
lite tråkigt att kim e sjuk iofs... ingen att snacka skvaller med :/ menmen hon e snart frisk igen =) och då har vi dästo mer att ta igen =P

jaja till det roliga som hänt idag... hmmm....

Jag pyntar julfint i mitt rum =) och på kim´s begäran ska jag ta kort på det och slänga upp det här imorrn eller nått..=)
men jag kom verkligen in i typ en helt sjuk julstämning idag när jag stod och pyntade ..jag bara kännde
"jag måste ha julmusik"
och så blev det . . . blev dock kanske inte den mest klassiska skiten men ändå !
Absolute x-mas hitmania funkar hur bra som helst !
blev dom lite oh holy night som jag stod och skrålade med till . . . riktigt mysigt faktiskt !
jag tror att jag börjar komma ur min årstidsdeprision nu och jag kan faktiskt acceptera att det är svinkallt ute =)
kanske dags att slite fram snowborden ?
och idag kom mamma in och frågade vad hon skulle säga till alla släktingar när de frågar vad jag önskar mig .
och jag kan helt ärligt säga att jag inte kom på ett skit jag ville ha!
nån som har nått tipps?
efter typ 3 timmar kom jag på att det skulle va kul me lite fler singstar spel och ett nytt photoshop
men vad är det för fel på mig ? att inte komma på en enda grej man vill ha ?
skärpning i min låda måste jag säga !

nä nu ska jag nog kanske tänka på att sova . . . . ska jo jobba imorrn . . . .  Skräp. . . .

men men här har ni ni en som iaf verkligen kan sjunga oh holy night . . . .



ryser i hela kroppen =)

go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback