Tick Tack Tick Tack . . . .

Varför kan jag inte sova på nätterna ?
åhh... satans tur att man e ledig imorrn iaf . . . känns som att det kommer bli en lååååång natt !
kanske ska försöka ringa bea hon slutade ju faktiskt jobba nu !
kanske ska orka gå ut och röka också . . .
kanske ska fixa sömntabletter ?
men är inte det fett läskigt ?
eller kanske bara ta fram typ min gamla kemi bok och läsa lite i den . . 
det funkade alltid när jag borde ha pluggat . .  kanske därför jag fick IG
eller bara komma på orsaken till att jag inte kan sova nu längre . . . har aldrig haft det problemet förut...
okej jag har alltid varit pigg på natten men jag har ändå alltid kunnat sova om jag vill . . .
känner mig bara stressad hela tiden och har en kännsla av att jag har glömmt något . . .
typ som när du har en kännsla av att du glömmde låsa dörren . . . eller glömmde nått as viktigt som du verkligen borde ha gjort och att du kommer få sjukt me skit för att du glömmde det !
INTE OKEJ
eller så kanske jag bara borde sluta sitta och blogga hela jävla natten . . .  men det är nog iofs inte den riktiga anledningen . . . om jag försöker sova nu kommer jag nog ändå bara ligga och stirra i taket i några timmar till . . . kommer väl somna lagom till att alla andra här hemma börjar vakna till liv som vanligt !
ORÄTTVIST
Och idag var bussen som jag skulle ta för att komma i tid till jobbet inställd ...INSTÄLLD....ONÖJD
menmen marcus hade u iaf på sig tjej-byxor på jobbet idag så man fick sig iaf ett gått asgarv !

    Tur att du bjuder på dig själv iaf !

Panik jag tror jag håller på att bli sjuk ! Jag SJUK ..... jag har inte tid att va sjuk !! tror att det kanske kan ha något att göra med att jag va me natha igår och idag men jag brukar ju aldrig bli smittad !! kul om jag inte kan gå ut ocg fira gänget i helgen ! då kommer jga bli sååå ledsen i ögat !
kommer fan gå ut även om jag mår piss . . .
lär ju även få jobba till 22 på fredag eftersom ingen vill ta min tid då . . . så då blir det återigen till att åka in till stan svin stressad från jobbet (helt själv) för att sedan möta upp de andra som redan är på krogen . . . detta gör också att jag inte hinner hem och göra mig iårdning utan får försöka att typ inte röra mig så mycket på jobbet och typ sminka mig på rasten . . . Det här är inte okej !


Ge mig bara mindre rörigt liv ! det kan jag önska mig i julklapp !

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback