Tisdagens Piercin trubbel , naglar och bingo

hej hej hallå på er !
Idag har varit en händelserik dag . . . börjar med att jag vaknar upp hemma hos jonas när bea ringer och säger att hon har nagel-tid snart så att det vore bra om jag tog mej dit snarast . . . hmmm... dags att gå upp kanske ?
jaja när jag väl sliter mig från sängen så känner jag hur ont jag har i tungan . . . jag har legat och tryckt upp tungan i gommen hela natten så att piercingen börjat blöda och tungan svulnat upp. . . och eftersom jag nyligen bytt till en kortare stav så var staven alldeles för kort för min svullna tunga så jag fick helt enkelt slita ut den =S stod och sköljde munnen med kallt vatten i typ 5 min för att få svullnaden att gå ned lite . . . sen när jag ska försöka få i den igen så ska jag såklart sumpa ena kulan så att den är spårlöst borta i badrummet . . . en tanke slår mig . . . tungpiercngar växer igen på 20 min hur ska jag hinna hem och hämta en kula på 20 min?? som tur var kom jag ju på att kulan från navel-piercngen kanske passar . . . som tur var gjorde den det =D annars hade jag varit mycket onöjd . . . palla ta om den lixom ....

sen åkte jag iaf iväg mot Bea som redan var inne på nagelstället på Torsgatan vilket var ett jätte mysigt litet ställe =)
och det var inte dyrt alls bara 550 spänn för naglarna första gången ! bra skit !

dom blev skit fina =) gäller bara att hålla dem borta från bossen på jobbet =P



efter detta åkte jag hemåt med en massa bussar för att jag missade alla tåg man kan tänka sig =S inte min dag nej . . .  men sen ringde jag iaf till Natha och hon frågade om jag ville förlja med på bingo på kvällen . . .  och ja va fan jag hade inget vettigare för mej och den var ju iaf chans på att vinna 14.500 spänn så varför inte lixom . . . men jag tror fan man måste va pensionär för att vinna på bingo spel asså . . .  för jag vet inte hur många gånger jag satt och väntade på en endå jävla siffra för att få bingo och typ på dirren e den nån gråhårig tant som ropar bingo . . . fan jag hade ju behövt 14.500 spänn . . . måste ju spara till den planerade resan eller hur =) 
S i m m a   l u g n t
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback