360 Fredag =)

I fredags var jag inne i stan med gänget på klubben 360 och hade skit kul..
verkligen helt rätt ställe om man diggar samma musik som jag gör =) + att det vad workers night så att man fick klä ut sig också =)

Jag tänkte va lite anorlunda som vanligt och klä ut mig till däckmontör vilket va skit kul =)

lite bilder :

           

vi hade skit kul tills att mickis blev jätte full och ville åka hem och typ alla utom jag och natha hakade på . . .
men jag och natha festade iaf vidare ett tag till =)

sen tog vi en taxi mot helenelund där vi plockade upp jonas och HB och körde vidare mot rotan . . .

efter att ha släppt av HB så släppte vi av natha hos henne . . .  och på 200 m lyckas hon rammla och stuka foten HAHA hade fan velat se det =) hon kröp tydligen de sista meterna hem =) synd att jag missade det =)


och i lördags vad det Ass-middag men jag skriver om den lite senare när jag har fårr bilderna av sandra eller kim . . . men om ni inte orkar vänta på att jag skriver om den kan ni läsa om den i deras bloggar ! bara att klicka på deras namn och läsa om den !

Fu l l t   ö s   m e d v e t s l ö s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback