Kalmar =)

hah afy fan vilken helg det blev .. satan i gatan .. har nog inta haft så kul på länge .. ska försöka sammanfatta dagarna så bra det går :P

DAG 1 :

börjar dagen med att kliva upp påtok för tidigt för att sätta sig i nathas lilla bil och åka iväg mot bea för att plocka upp henne och sedan sätta fart mot kalmar.. blev en liten diskussion i bilen om det var nyköping eller norrköping eller wahtever-köping vi skulle till först .. och jag vill lova att den finns ett par ställen i Sverige me köping i namnet =P
vi kom iaf tillslut framtill att det var Norrköping vi skulle till och satte kurs ditåt :P
väl i Norrköping stannade vi för att köka frulle och hm ni kan ju gissa vad det blev :P Hamburgare såklart :P
det roliga var att när vi skulle köra ut ur Norrköpng och upp på E22:an så var alla skyltar som det stod Kalmar på för kryssade.. måste dom bygga om vägarna jusst när vi ska åka där...?!? Aja men efter att vi hade snurrat 1000 varv runt Norrköping hittade vi iaf rätt =)
 då höjde vi musiken och började tagga satan i bilen .. eller ja iaf jag och natha .. bea sov som en stock i baksätet :P

                             

På vägen från Norrköping mot Kalmar fick jag och natha ett av våra många flumm-anfall vilket iaf gjorde att tiden gick fortare =) jag tror att det som utlöste det hela va en vägskyllt som det stod SKOGSEMO på haha kul att bo där?!!
-hej var bor du ?
-jag bor i skogsemo =)
aja vi kanske har dålig humor med det va iaf skit kul då 

När vi väl kom fram till cicci så va vi alla väääldigt töstiga på våra 3 plattor öl som legat i bilen och vöntat på oss hela vägen ner =)
hann typ inte mer än innanför dörren innan första bärshen va knäckt .. middagen blev en god pastasallad och ett par öl =)

                        

sedan ringde beas telefon och hennes mamma berättar att Mats (hennes man) känner nån snubbe som heter Robban där nere som dragit in nån miljon på poker och att vi kan gå dit och för festa om vi vill.. så bea ringer till honom och frågar om det är okej att vi glider över 5 tjejer .. och såklart va det de.. där bjöds det på dricka men vi hade ju faktiskt tagit med oss lite av våt egen öl så vi höll oss till den ett tag =)

              

efter detta hade han bokat bord på nått inne ställe där så vi slapp inträde och gaderobsavgift och hela skitan vilket va jävligt skönt för min dåliga ekonomi :P 
så vi hamnade iaf uppe på VIP-hyllan där och det kom in både det ena och det andra Vin, Öl, Cider, Sprit.. ja det mesta man kan önska .. men jag kan lova att det blev både en och två och tre och..fem öl för mycket den kvällen =)

                         

Eftersom uteställena stänger kl 2 i kalmar så var efterfest ett måste !
så vi hamnare hemma hos robban igen och där försviner Bea och Cissi in i ett sovrum och somnar på 2 röda typ.. Tråk =/ men vi va ju iaf 5 kvar uppe då =) men natha och robban försvann in i badrummet och jag jessica och johan satt kvar och snackade .. 
helt plötsligt kommer Robban ut i bara handduk och jag hoppar upp och typ springer in i badrummet för att se vad han och natha hade gjort där inne.. och när jag kommer in där ser jag natha ligga och plasta i ett bubbeldab.. VA FAN SA DU INTE TILL MEJ ATT DU SKULLE BADA FÖR?? .. aja han kunde ju fet glömma sin plats där i iaf för jag tror inte det tog många sekunder innan jga satt där i badet och plaskade me natha .. vi hade riktigt trevligt där i med vår öl =)
men efter ett tag blev det ganska tråkigt att sitta där i så jag går upp för att dricka ännu mera öl.. =) 
     har ett riktigt roligt kort på natha från baden men jag har tyvärr lovat att inte lägga upp det =( 

och typ efter några öl till hade kl hunnit bli typ 7 eller nått.. så jag tänkte att det kanske va dags att sova .. så han ställde upp en säng åt mej så att jag skulle slippa dela soffa med natha ;) och sen försvinner han för att hämta täcke och grejer .. och då hinner jga bara sätte mej i sängen inna den typ rasar ihop.. eller aa fäler ihop sej.. PÅ MEJ .. så jag sitter typ fast i sängen.. typ som i filmer när sängen slår ihop över nån.. typ så såg jag ut.. och jag hör hur natha ligger i hallen och rullar runt bland allas skor och garvar åt mej.. tillslut lyckas jag krångla mej ur sängen och rulla in i ett hörn och garvar leka mycket jag.. sen kommer jag på att jag kanske ska få upp sängen också innan han kommer tillbaka ... och jag lovar att jag hann precis =) .. menmen sen låg jag JÄVLIGT still i sängen rästen av de 2 timmarna jag fick sova kan jag lova...

DAG 2 :

efter 2 timmar blir jag väckt och vi ska åka hem till Cissi igen så det blev en taxi hem och rtt ner i sängen igen=) 
 jag och natha sov nog i typ 6 timmar till hos Cissi medans hon och bea va på stadsvandring =)

         

sen va va vi helt återställda och första bärshen knäcktes snart igen =) 



För nu var det ju dags för Halloween-festen =)

så vi började klä ut oss och sminka oss och försöka hinna dricka så mycket öl det gick innan det va dags att dra iväg till förfesten =)

Förfesten var hos Cissis klasskompis Palle och vi hade skit kul där =)

             
           

              
           

efter denna fest drev vi runt på stan ett tag .. kallt som fan va det .. men pirater som vi e så vad det inga problem.. problemet var att ölen höll på att ta slut =/ 
men vi han med ett snabbt stopp hemma hos en Peter (en kille vi träffade i ayia napa) 
men efter det så blev det hemgång vid kl 2.. tror jag.. måste ju täkna på att vi skulle köre hem dan efter.. eller vi ovh vi.. Bea eller Natha.. och det blev som vi trodde.. Bea fick köre de första timmarna eftersom natha andtagligen hade blivit av med körkortet om det hade varit blåskontroll nånstans =P men så kan det gå.. 

menmen nu har ni hört en del om min galna helg.. 
måste bara säga att jag faktiskt kan se normal ut på bild om jag vill.. det är bara att jag inte vill !

Å n g r a    i n g e t !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback