Snart bär det av !!

Snart åker vi till kalmar =D snart blir det tok fest i 48 timmar =) och vi ska på halloween-fest på lördag vilket brtyder... jo att jag får kläut mej :p haha jag e värsta utklädnings-tönten :P menmen jag tänker iaf va pirat .. ska försöka se ut typ såhär fasst med lite mindre bröst då, men kläderna  :P :



jag undrar dock hur min chef har tänkt sej att det ska gå ihop i helgen eftersom vi är 4 st som är lediga och en tjej hade sin sista dag idag .. och vi är ju redan för lite personal från början.. jag tror det kommer bli kaos.. synd att man inte är hemma och kan se det .. men då skulle man ju antagligen va tvungen att jobba.. iofs är det ju snällt av honnom att ge alla som ville ledigt .. synd bara att alla skulle åka bort samma helg :P men det är ju höstlov för vissa tur barn !

måste bara påpeka att jag köpte ännu en ny tröja nu innan jag glömmer det :)  den är så fin



aja kanske ska nämna att jag va med jonas igår också ... men vet inte riktigt vad jag ska skriva om det än kanske ska träffa honom imorrn också så kan skriva närnare om läget då...

och det är nog bäst om jag försöker sova nu ska träffa bea i stan imorrn kl 11 så jag måste upp 9 :( ända dan jag skulle få sova ut ... go'natt

- k a s t r u l l   .   n u ?
N E J
- B ä r s s h    .   S n a b b a r e !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback