Tisdag

så nu börjar ännu en jobb vecka med 6 jobbdagar . . . och jag har bara tagit mig igenom den första än så länge =/
menmen det blir ju pengar iaf =D
måste börja fundera på att köpa julklappar snart också . . tyärr är det en ganska fattig månad nu. . .
men brukar man inte få lönen den 23 december typ ?
men kan ju hoppas iaf . .  när man har en lillebror som bara önskar sig dyra saker =/


och imorrn fyller lilla hb 20 år ! måste komma ihåg att gratta honnom även om jag inte kommer hinna gå på middagen =/

Och var är alla bilder från ASS-middagen ??
vill verkligen så hur fan man såg ut senare på småtimmarna . . . =)

menmen nu ska jag väl försöka gå och sova ska ju upp ganska tidigt imorrn . . .

Go'natt

image172

Photoshop är kul =D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du ser ganska smått freaky ut måste jag säga :P

2007-11-28 @ 22:16:20
URL: http://rellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback