VAD GÖR JAG NU ???

image159



'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect



Jag kan inte sluta tänka på det här !!
Jag vill bara kassta mig i hans armar igen och bara låta honom hålla om mig hårt  . . .
så att jag kan få bli lugn igen . . .
 klarar inte att ständigt ha denna panik innom mig. . .
och när det brister så vet du att det bara är du som kan få mig lugn . . .
Vågar inte visa den svaga sidan av mig för någon annan . . .

Men vågar jag riskera att bli så sårad igen ?
Tänk om det blir precis samma sak ?
vad gör jag då ?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hjärtat!
Du vet att kan slappa allt inom dig hos mig!
ont eller gott, jag stöttat dig! :)
KÄRLEK TILL ONÄDNLIGHET!

2007-11-27 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback