crapdag !

Som sagt är Söndagar den största deppdagen i veckan.. och inte nog med det skulle jag jobba 08-17 vilket inte är en bra tid för mig ! och det här va nog den största crapsöndagen på länge!
började dock dagen med skagenröra vilket inte va helt jävla fel .. men det va nog det bästa som hände idag !
BTW Tack för mackan natha !

efter det jobbade jag på några timmar innan jag började säcka ihop totalt vid 3 tiden.. både jag och marcus bönade och bad om att få gå en timme tidigare eftersom det inte hände ett skit på jobbet.. men nej då .. vi skulle va kvar .. Mellerst ! menmen jag satt och snackade med carro kim och sandra inne på kontoret och marcus låg och sov under skrivbordet :P och med det fick jag en extra timme betalt :P

         

sen satt jag och natha med hennes mamma och lillebror och spelare bingolotto ... Pensionärsvarning..?  Såklart vann jag ingenting som vanligt när jag spelar spel men nathas mamma vann iaf 100 spänn :P

måste även nämna min lilla shoppingrunda i fredags =) mycket nöjd.. 
blev en kofta och ett par skor <3

        

såg äveen en klänning som jag VILL HA.. men sen när blev jag en klänningsbrud??



hur som helst fans den inte i min storlek så där sparade jag lite pengar iaf .. men kanska ska ge det en till chans .. dom kanske får in fler av den .. =)

men nu är det nog dags för en Latte och en cigg !

W e l c o m e     T o     M y     L i f e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback