Haha KNASDAG =)

Haha idag har fan nästan allt gått åt helvete :P men d va kul iaf
idag jobbade jag med kim roberto marcus sandra och nina
   <----roberto och kim

Jag började dagen med att gå till bussen och kände att jag hade ovanligt ont i min fot.. vilken slutade med att jag gick som en gammal invalig kärring på jobbet halva dan.. haha .. otursdag :P
men kim var ändå värst .. hon gock in i nån metall låda på väggen så hennes axel hoppade urled :P men jag knäckte iaf tillbaka den .. haha men hur lyckas man ??
men det roligaste va iaf att hennes sjkorta gick sönder :P
 haha mycket snyggt :P

Köpte ny telefon idag också =) mycket nöjd :P en sony ericsson s500i =)


så nu tänkte jag försöka fatta hur man lägger över låtar till den .. kanske bloggar lite senare :P 

simma lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback