Helgens bravader

Tipsy fredag igen =) Jobbade dock till 22 så jag hade lite brottom efter jobbet..
m a n   v i l l   j u    i n t e    h a m n a    f ö r    l å n g t   e f t e r !
men att supa ikapp dom som redan är helt kastrull är ingen bra idé :P..
vi va på tippan i typ 1 timme innan vi kom fram till att det va sjukt dåligt drag där , så vi satte oss på ett tåg mot väsby och magget!
Det var första gången jag var på Magget.. men måste seja att jag fick en glad överaskning =) det va inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara!
och så fortsatte jag med att försöka komma ifatt dom andra i promillehalt..
Vid halv tre började det bli tomt på folk där inne och ingen av oss tyckte att det va dags att sluta festa så vi styrde upp efterfest hos robin
o j    s å    o v a n l i g t  =)
hur som helst så va vi lite folk där och satt och drack öl och snackade skit..
sen blev jag utmanad på nintendo wii (bowling)
D e n   s o m   v i n n e r   v ä l j e r   p r i s
och jag ägde honnom upp i brygga två grr i rad =)
sen blev det en massa mer öl och mitt minne e helt svart :P

jag vaknar upp kl 9 på lördagmorgonen
V a r    ä r    j a g ?   A j   m i n   s k a l l e ?   O c h    v e m    f a n   ä r   d u ?
haha lika kul varje gång det händer :P
har dock lite svaga minnen från senare den kvällen men det är inget vi behöver gå in på här ;P

efter typ 10 minuter av gnäll om mitt huvud kom jag på att jag skulle va på jobbet kl 11 vilket inte va okej ...
menmen jag släpade mej iaf dit men det såg ut som att jag hade sovit i en sandlåda !
Och gissa vem som är vakt.. S n y g g v a k t e n !! varför är det alltid han som är vakt när jog kommer till jobbet och ser ut som en takras ... så dålig tajming !!

menmen jobbade bara till 5 så det va lugnt ! sen va det bara hem och försöka hitta på nått att göra på kvällen !
Men alla e fan färskingar ..
J a g    ä r   b a k i s   J a g    o r k a r   i n t e !
Va d e fan IG på att sitta hemma på en lördag !! menmen som tur är har jag några mindre dåliga polare som aldrig bangar ur =) så jag fick tag i dem tillslut och så bar det iväg mot öldrickandet igen =)

nu är det dags för mej att åka på en road tripp med bea ( hon slutade precis jobba ) så nu ska vi dra runt lite innan jag ska hem och sova.. börjar ju faktiskt jobba kl 9 imorrn ..... MELLERST!!!!

menmen 
simma lugnt folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback