god natt bloggen

ZzzzzzZzzzz... nu börjar jag bli trött =/
kanske borde sova snart .. ska ju faktiskt jobba imorgon ... vill inte bli väckt av chrille igen =/ .. det va mindre ok =P
men roadtripen blev lyckad .. mycke som hände.. tex.. fight på donken.. full brud som skulle snacka skol moral med oss hon hade förövrigt 17 IG när hon gick ut gymnasiet.. ÅHHH SOPA !
sen sa hon att vi inte skulle bli ett farsta glitter ... vad fan är ett farsta glitter ?
haha ja det va kul =)
blev inte så många bilder.. så.. det får bli mer nästa gång


 Jag Natha Emi



så .. jag avslutar med denna förövrigt as snygga bild.. vi är inte det minsta slitna.. jag lovar =P
Hoppas ni sover sött inatt ! För det kommer jag göra




Längtar redan efter frukosten imorgon ! ;P Jag är en  Sucker för kaffe och cigg 

image404

Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback