idag är en bra dag =)

idag är jag glad .. inga sura miner idag .. va inte sjuk imorse som jag va helt övertygad om att jag skulle va när jag kom hem igår och såg ut som en drängt katt typ =) tur att man va på match så att man inte brydde sig så mycket .. förutom när idioterna började kasta in grejer på planen .. så att vi fick stå och frysa i typ en kvart...
eller när man kom ut satan va kallt det va då .. trodde sriöst att jag skulle frysa ihjäl när vi fick vänta på tåget i en halv timme.. frös så jag skakade när jag gick hem =/ inte cool!
sen va jag ledig idag också .. första lediga dagen efter 12 dagars jobb.. (jag va värd att få sova till 3)



It's an endless summer
Boy I want you close to me
In an endless summer
We'll make love and we'll be free

va uppe på jobbet att tag idag också .. otippat ? .. nej kanske inte.. men jag hade tråkigt ! på riktigt as trist.. så jag åkte från J och dit ... hälsade på natha och käkade.. sen satt jag iofs där typ 50 min och bara väntade på att hon skulle sluta men iaf så va det roligare än att sitta hemma... tror att jag måste skaffa mig en hobby ....

No i am not
Your fucking second choice
No i am not
Turning down my voice


så.. vad händer imorgon .. jo .. jag ska jobba mellan 10 och 19 .. kanske borde gå och lägga mig snart då . . . neeej lite till orkar jag nog... kommer ändå inte konna sova nu .. sov för mycket i natt ....
kanske till och med ska skita i att sova så kanske jag kan sova i tid imorgon... låter som en halv bra idé.. lär bli lite tugnt imorgonkväll då bara ... menmen smällar man får ta.. synd bara att ingen är vaken ocg kan hålla mig sällskap nu....
eller natha kanske är vaken ... hon är ju ute och delar ut tidningar nu ... fattar inte att du pallar ..

Would she hear me, if I called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home


ne.. nu ska jag nog gå ut och röka och sen försöka hitta på något att göra.. eller sova... har inte riktigt bestämt mig än... sova vore ju skönt.. men då kommer jag va as trött när jag ska gå upp... vilket jag inte kommer vara om jag sitter vaken .. men då kommer jag istället va as trött när jag slutar jobba imorgon.. så ..valet är svårt...

image372


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag tjejn=)

2008-04-16 @ 17:05:14
URL: http://fridoo.blogg.se
Postat av: Nina

haha tessan! har du inte tagit ner julpyntet än? :P

2008-04-19 @ 19:31:34
URL: http://finanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback