Pallar inte längre

nu ger jag upp.. jag är så jävla trött på din stil...
ditt sätt att kunna manipulera mig så att jag tror att du ska komma för en gångs skull...
men skulle du göra det för mig ? tror inte det...
svårt att bara höra av dig och säga att du inte kommer ? nej...
varför sitter jag uppe och väntar...
det räcker nu jag orkar inte...
tror du inte att jag vet om allt skit ?
varför står jag kvar vid din sida och försöker se ut som om allt är bra...
allt är långt ifrån bra !
nu skiter jag i det här!
jag är nog inte värd något för dig iaf.. inte äns luft...

image370

Kommentarer
Postat av: nathalie

för mig är du allt :]

2008-04-13 @ 23:31:22
URL: http://rellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback