söndagen är förbi...

och vad har jag gjort idag ... jo jag har jobbat mellan 13-22 ... inte så jätte intressant kanske...

sen kom kim upp till jobbet vid stängning och satt och tog ett par cigg med mig..
vi tänkte ta bussen hem .. men .. mamma kom fortfarande inte låta mig åka buss på kvällarna ( Jag är inte 14 längre.. ok? ) så hon kom och hämtade oss och körde hem oss till mig. iofs skönt att slippa gå från bussen och hem.. det tar ju faktiskt typ 10 min ;P... så satt vi hemma hos mig .. tog ett par cigg till och pratade om hur svårt det är att släppa taget om ex.. och hur svårt det är att träffa en ny jusst pga att man klammrar sig fasst i den gamla .. hur läskigt det är att jag är i ayia napa om 7 veckor.. hennes sjuka drömm och säkert massa annat också...

sen har jag planerat min morgondag ...

1. Jobba mellan 10 - 15 / 19 (hoppas på 15 ! fett glassigt )
2. Lite beroende på när jag slutar ska jag iaf försöka träffa Natha kanske ta nån öl i solen om det är lika nice väder imorgon (saknar henne, hade behövt dig i lördags) 
3. Åka till J , käka middag , hjälpa honnom att packa ihop alla hans saker i 1000000 lådor , glo på film , sova . (om inget annat kommer imellan)

haha fett skönt.. bara 3 saker att göra =) 

och vad ska jag göra nu då ...

1. Äta (jag är jätte hungrig)
2. Röka (ringa Natha kanske?)
3.Sätta på en rulle (2 Fast 2 Furious)
4. Sova (sköööönt)




 




Your Love Is A Lie


image392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback