Vattenpipa och nagelfix

idag har jag bara tagit det lugnt!
ska bli otrolgt skönt att vakna morgon och inte må som en huggorm (vilket jag gjorde idag.. av många anledningar) och inte se ut som ett härke ;P vilket jag ckså gjorde idag!

så kvällen spänderade jag tllsamans med alex och hennes vattenpipa (sommarfeeling) och efter att vi suttit ute ett tag så gick vi in och började fixa naglarna (fixar på mig själv nu för att spara in lite pengar) älskar verkligen det .. skulle typ kunna sitta och pilla med dom en hel dag . . . smycka ut med olika stenar osv... kanske nått att utbilda sig till sen när man kommer hem .. jo jag tror det !

imorgon ka jag sova typ hela dagen.. kanske glider upp till jobbet och käkar .. måste ändå handla mat till kvällen .. (ensam hemma imorgon med) lite skagenröra kanske ? Natha vad säger du om det ? lysande sickan  ;P

nä jag är för trött för det här..

ska slå på djävulen bär prada och sooooova !!

image407
(jävligt gammal bild på mig och alex)



image406








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback