Dags att åka.

Fick i mig en latte och en macka till frukost, kan tänka mig att det blir en hel den kaffe idag om jag ska orka gå på middag ikväll. men det måste jag ju göra.
Sökte lite mer jobb idag. hoppas att någon nappar nu börjar bli galen på att sitta hemma hela tiden.
men nu ska jag iaf ge mig av till sollentuna och handla en mascara och lite småsaker, sen är det dags för en spa dag känner jag.
Det är så skönt att pyssla om sig själv ibland, men sniktsmasker och så är det ju ett pluss att man ska se strålande ut på middagen ikväll. slänger iaf in en bild på hur jag ser ut innan jag åker till middagen det lovar jag = ) 

hörs lite senare !
puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Lalla

Kommer och halsar pa sa fort jag kan, fast det blir nog inte forran till sommaren iallafall tyvarr.. Fast da tanker jag stanna i 2-3 veckor!! :)

2008-12-14 @ 16:47:25
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Roxanna

jag ska inte sluta blogga än iaf =) hihi.. behövde en liten paus bara!



Ja men sååklart vi måste ses nån daag!! miss you girls!!!

2008-12-15 @ 01:27:54
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback