funderingar mitt i natten.

I mitt huvud snurrar jusst nu en hel del tankar om allt och ingenting. mestadels helt onödiga saker som jag inte behöver bry mig om, men även en del rätt tunga saker som jag måste ta i tu med för min egen och andras skull.
Att ha allt detta inom mig gör bla att jag har fårr störda sömnproblem, visst jag har alltid varit en natt människa men nu kan jag verkligen inte sova.
Allt för ofta ligger jag och tänker på hur julen kommer att bli, det som jag annars alltid ser som något fint, en tid med hela familjen och släkten. i år kommer den ju att se helt anorlunda ut.
Jag är glad att Natha kommer över som vanligt och livar upp stämningen lite iaf.
Vi försöker ju leva som vanligt men i jul kommer det nog märkas mer tydligt än vad det gör nu, helt enkelt inte en jul jag ser fram emot.



Nu ska jag göra mitt 3 försök att somna utan att väcka J.

Go'natt folket

Kommentarer
Postat av: nathalie

lalalallalallaaaaaaaaaa ja har namnsdag idag :D yaay!! skål för barbro!! SKÅL!



<3

2008-12-04 @ 07:09:09
URL: http://rellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback