God morgon :)

vad jag gör vaken nu kan man ju undra. lyckades sova i 2 timmar iaf = )
igår va jag på mys fika hos natha blev hemgång rätt tidigt stackarn skulle ju upp aptidigt idag :P men jag fick iaf mer rika när jag kom hem.

ikväll ska jag på julmiddag hos J eller hos hans mamma och pappa, ska bli mysigt. Måste göra mig lite fin sen då.
innan det hade jag iaf tänkt ta mig till sollentuna (kicks) hittade jusst 500 kr i pressentkort där, passar as bra efter som jag lyckats slarva bort min nya mascara ( är nog sämst i världen på att hålla årdning ) ska köpa en hudkräm till mammsen också så att jag kan pigga upp henne lite. 
annars är det en lugn kväll, men set är väl så när man är pank. . .
får lite pengar av mamma till imorgon Natha så jag kan följa med. men ring mig med lite mer info om det sen =)

FRULLE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback