hej hej hallå bloggen

Idag känns allt mycket bättre än igår .. inte lika bitter idag.
Idag hade jag min andra kursdag, blir bara roligare och roligare! känns som att jag har hittat nått jag tycker om att göra nu. synd bara att det inte är ett heltidsjobb.. menmen man kan ju ha två jobb right ?
Imorgon har jag mitt första praktikpass också , lyckades få byta dag så att jag kan komma på kims fest på lördag.

Har kommit på att jag verkligen vill ha tillbaka mitt löshår också ... det är så mycket man vill ha när man inte har några pengar alls typ, tur att det snart är julafton då får man ju lite pengar iaf. men jag älskar verkligen att ha långt hår, känner sig mycket finare på nått sätt. får väl bli sen när pengarna börjar rulla in igen. 



Idag har jag förutom kusren inte gjort spec mycket, förutom pluggat lite black jack och varit på en mycket kort promenad med natha. Får ta tag i att hänga lite mer i rotan snart, innan man glider för långt isär. skulle ju inte va så kul.

annars har jag en helg utan så mycket planer framför mig, imorgon får jag se om jag möter upp J efter praktiken eller om jag åker till någon annan och röjer lite. känns rätt skönt att inte ha några planer, blir helt enkelt en lugn dag med lite hemma SPA och annat mys.
Ska försöka att inte glömma kameran imorgon så att ni kan få lite uppdaterade bilder också, nu när jag ändå försöker få fart på bloggandet igen. inte så kul att se samma gamla bilder hela tiden kan jag tänka mig .

nu är det dags att sova för lilla mig känner jag. blev ju inte så mycket sömn inatt så känner att kroppen inte vill vara med mig längre, men börjar väl bli gammal = /

Go'natt Sverige



Att ibland stanna upp ett tag, kan vara enda möjligheten att orka gå vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback