jag ska köpa en hund =)

hihi nu ska jag äntligen få köpa en hund.. eller ja .. sen när jag har semester men iaf det är inte så lååång tid kvar  *längtar* 

Typ såhär kommer den att se ut = )

image313

är den inte sjukt söt ? JO

ser ut som en pälsboll typ = )
men dom är iofs inte lika söta när dom är stora .. men då ser dom ganska farliga ut .. och det är ju bra .. kan bli typ min vakthund!

= )

men jag vill ha min hund nu !



hmm vad har jag gjort idag ?

¤Sovit för länge
¤Vart på jobbet även fast jag inte jobbade idag
¤Vart me natha kim och emelie på roadtrip
¤Fikat på väsbydonken
¤Försökt mjuka upp pappa om hunden (det går framåt, mamma får nog hjälpa mig lite)

Och vad ska jag göra nu ?

¤Röka
¤Kolla på ett av Gossipgirl
¤Röka
¤Sova




F u c k   y o u   a n d   h a v e   a   n i c e   d a y



Kommentarer
Postat av: emma

gud vilken underbar valp!

2008-03-02 @ 20:45:32
URL: http://emmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback