Nu ÄR jag trött !

Vem sa att det va okej att det kommer tokmycket människor precis innan jag får gå hem ? va ? VA ?!? ... INTE OKEJ !!
så nu är jag sådär lagom glad och lagom pigg.. fy fan för att jag ska laga mat när jag kommer hem ! BLÄ BLÄ !
och vem sa att det va okej att skälla på lilla mig ? va ? VA?!? fan det är väl inte mitt fel att du är så sjukt över stressad så att du inte kan vänta 2 minuter på din mat !
Jag fattar verkligen inte hur man kan säga att mman inte har tid att stå och vänta 2 min ! 2 MINUTER ?!? det är ju inte så att jag ber dej stå där i typ 20 minuter utan 2 jävla minuter ! och folk undrar varför de får magsår ! herre gud !
ska iaf ta bussen om typ 20 min så det är väl kanske bäst att gå och byta om och gå ut så att jag hinner röka !

A v l i v a   m i g   !  

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Seeeeeeeeeeeeeg på att uppdatera!! =P

2008-02-25 @ 20:07:28
URL: http://Roxiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback