Ninas utmaning


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja nån gång händer det

Titta på dig själv i spegeln: Ja så ofta jag kan ! har en spelgel brevid dator skärmen =) lite självupptagen

Gnälla: nej, är inte min grej, inget blir bättre av det !.
Skrika: haha ja då ! OFTA

Sova: haha ja så fort jag är ledig sover jag till 2-3 på eftermidagen =)

Ha ångest: nej, orkar inte oroa mig över saker .
Skada dig själv med flit: nja förutom att trycka på blåmärken så tror jag inte det

Ta mediciner du inte borde ta: tar lite väl mycket värktabletter

Vilja dö: nej då .
Drömma mardrömmar: nepp
Drömma sexdrömmar: OJA, varje natt

Ta droger: nepp
Försöka vara annorlunda: Försöka ?
Klä dig i svart: Favvo färg så ja !

Gå till kyrkan: haha nej du .
Gå i skolan:
Nej, för jag har tagit studenten fy fan va jag är bra =). 
Röka: ett paket om dan.
Ha sex: Det vet du
Ljuga: nej .
Hata folk: ja då .  ingen nämnd men ingen glömd ! (är dock inte långsint)
Lita på folk: Nej .

VEM:
Saknar du:
Bea .
Vill du döda: haha många
Rörde dig sist: någon på jobbet typ .
Vill du slå: många
Kysste dig sist: Jonas
Vill du kittla: ingen , personen kanske kittlar tillbaka =O

Kramade du sist: Jonas kanske
Vill du prata med: Bea
Skrek du på sist: på pappa i morse typ
Vill du vara som: Eh är nöjd me mig själv så vill bara va mig !
Sårade dig sist: J.
Vill du bli galet full med: Natha ! mera fotboll .. jag ska ha revansch
Gjorde dig riktigt glad senast: Natha =)
Fick du sms från senast: Jonas.
Ringde dig senast: Natha!
Är vackrast på jorden: Jag såklart !

HAR DU:
För många vänner:
Nej kan man ha det?
Förföljelsemani: ja när jag går själv på kvällarna
Tvångstankar: haha ja för många !
Någon annan psykisk sjukdom: nej det tror jag inte , lite små bränd men sådan är jag.
Någon fysisk sjukdom: nej .
Någon skada: ryggen kanske men inget som stör mig.
Färgat håret: o ja !
Brutit några ben: nepp !

Några piercings: öron , navel , tunga.
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: haha ja nästan självgod =).
Kysst någon: ja några stycken...
Haft sex: ja ....
Köpt kondomer: japp...
Sagt jag älskar dig till någon idag: nepp .. skulle kanske va min egen spegelbild då kanske =P.
Bjudit ut någon: nej! Men ska bli utbjuden inte tvärt om
Varit kär: ja !
Dumpat någon: Ja det också.
Stulit någonting: japp?
Lämnat landet: Ja, för semester.
Tuttat eld på nått: japp det har jag
Gjort något olagligt: ja det har jag gjort.. 


HUR:

Går du: ja som alla andra.
Svarar du i telefonen: aa.. mm eller nått liknande
Fördriver du tiden: spelar tvspel
Mycket pengar har du: en del.. brukar iaf bli 5 siffrigt varje månad .
Tjänar du pengar: Jobbet..
Ofta diskar du: haha aldrig

Ofta städar du: vet du vem du frågar ?.
Många stör du dig på: många.
Ofta träffar du din familj: varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: klart jag kommer ..
På gud: haha nej du .
På rymdvarelser: ne inte speciellt. Men vore ju lite skummt om vi va den enda planeten med liv.
Att folk tycker om dig: det tror jag nog..
På ett liv efter detta: nej man dör , det blir svart , och man hamnar i ett hål i marken?
Att fiskar kan tänka: ja det tror jag

Att du kommer leva länge: lagom ..


Nu utmanar jag Alex , Roxie och sandra att svara på dessa frågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback