Nu är det dags !

Nu är det dags att försöka ta tag i några av mina nyårslöften jag lyckades inbilla mig att jag sklle klara =S

1. Dra ner på rökningen , Bara röka när jag är riktigt röksugen ! ( lycka till )
image245
2. Sluta äta onyttigt hea tiden , börja ersätta en måltid om dan me mammas natur diet pryl ! ( inga problem )
image246
3. Börja sova på normala sov-tider ( större problem )

4. Börja röra på mig typ promenader etc. ( STORA problem )

image247

Så nu är det dags att börja på riktigt !!

kanske ska lägga till
5. Börja blogga på riktigt =P

dags för vältrimmad kropp igen =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Testa nikotintuggummin!

2008-01-13 @ 23:47:42
URL: http://julialex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback