Sälskaps sjuk !!!!



åhh va jag har tråkigt ! jag hatar att va själv .. älskar att ha massa folk runt mig hela tiden !
ush, kommer på mig själv med att sitta och prata med mig själv för att jag har så tråkigt !
har iaf precis ätit en naturdiet till middag !

D e t   h ä r   g å r   j u   b r a   !

och så slipper jag ha ont i magen hela tiden också =)

fick lönespecen idag också ! så nöjd !

P e n g a r   r u l l a r   i n   s o m   d e t   s k a ,   d e t   g å r   b r a   n u   !

Ne nu ska jag bege mig till Solarieöarna och bli lite brun =)

kanske skriver en rad när jag kommer hem =)

P u s s   P u s s


Kommentarer
Postat av: Maja

Japp det var det minsann!! :D

2008-01-22 @ 21:58:54
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback