Spa söndag med natha =)

Idag vaknade jag 14.10 ja eller blev väkt men fan va skönt det va att sova ut =) när jag legat och övervägt självmord pga huvudverken tillräckligt länge kännde jag att självmord inte va en så bra idé iaf så jag gick upp och släpade mig över till natha sov förövrigt sov längre än mig idag =)
Efter att ha suttit hos henne ett tag åkte vi upp till OBS för lite dagen-efter krubb på jobbet och handla grejer till kims drömkaka som vi ska försöka lyckas göra imorn ... l y c k a   t i l l  ... jag och baka ... ingen hitt !

menmen när vi gick in  för att handla grejerna så kom jag på att vi kanske skulle ha en spa kväll . lite avslappning sådär .. det gör stor nytta dagen-efter .. så jag köpte lite ansiktsmasker och en hårinpckning =)

efter att vi handlat åkte vi hem till natha ch lämnade alla kak grejer och pratade lite skit me hennas mamma .
sen va det bara att åka hem till mig och börja med ta-hand-om-dig-själv-dagen-efter kvällen =)

Innan :

  


Mask nr 1 :

           


Mask 2 :

        


Inhandlade även en ny hårtork den vi hade innan sög och lite nagelgrejer =)

nu ska jag bara noppa ögonbrynen så är allt klart sen =)

och då ska jag nog sova för jag öppnar imorrn ... inte helt okej ... men va gör man inte för lite penar ....
hade tänkt sola lite efter jobbet imorrn, skulle vilja slippa va blek nu =) så jag tror att det blir så =)




Y e s ,   t h e   s t a g e   m o n i t o r s   a r e   i n f a c t   d i v i n g   b o a r d s

Kommentarer
Postat av: Nathalie

så mysit vi hade det

2008-01-20 @ 23:12:07
URL: http://rellie.blogg.se
Postat av: Linda

hej, jag såg att du kommenterat på Kenzas blogg att det kostade 500kr o förlänga naglar på Mys naglar. jag undrar vart det ligger och vad telefonnummret är :). jag försöker hitta ett ställe som är bra och hyffsat billigt. tack så mkt :)

2008-01-21 @ 10:50:36
URL: http://lindahult.blogg.se
Postat av: therese

svar: aa dt tycker jag med =)

2008-01-22 @ 15:20:03
URL: http://teessann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback