5 dagar kvar !

herre min gud...
Nu är jag ju iaf vaken.. kanske inte ska sova bort mina sista dagar i sverige =)
undra hur det funkar att blogga där nere .. hmm.. får väl sätta mig på ett nätcafé ibland kanske..
idag ska jag iaf in till stan med mamma.. ta nån spruta och äta lite tror jag .. måste hinna in på hm också..
sen ska jag nog åka upp till jobbet och lämna tillbaka mina saker.. vore ju skönt att ha det gjort ...

aja  nu måste jag göra mig iårdning.. kanske slänger upp en bild på det sen .. !

cya

Kommentarer
Postat av: Lalla

Kommer du förbi på mottagningen på torsdag? Skulle vara kul om du sa hej iallafall, sen drar ju både du och sen jag :D

2008-06-03 @ 12:13:48
URL: http://julialex.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ja jag drar väl efter utspringet, så vi är iallafall hemma kl 1 tror jag =) Annars kan du ju alltid komma på utspringet du med :D

2008-06-03 @ 16:42:24
URL: http://julialex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback