...

maste bara papeka att jag ar riiiiik

Kommentarer
Postat av: Lalla

Halla om du kan uppdatera pa Facebook kan du val uppdatera har ocksa! :) Sluta lata dig vid poolen :D

2008-08-01 @ 23:56:36
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Lalla

For 7 ar sedan fyllde du 13! Da var jag hemma hos dig (det var hela din slakt ocksa!) och forsokte ata kladdkaka men hade sa forbannat ont i orat att jag var tvungen att aka till en lakare (hade oroninflammation)!



For 6 ar sedan fyllde du 14, och da minns jag inte vad vi gjorde, men det var innan min forsta fylla sa du hade nog tjejmiddag tror jag :)



For 5 ar sedan fyllde du 15. Da var vi i Goteborg! Var pa Liseberg den dagen och blev drankta i Coleradon, och pa kvallen letade vi efter killar att ragga pa i stugomradet. Fast de enda vi hittade var for gamla for oss!



For 4 ar sedan fyllde du 16... Du hade fest och jag hoppade studsmatta som en galning i en alldeles for kort kjol och ett alldeles for urringat linne! Vaknade med ungefor 18 blamarken! Dessutom pajade jag en stol och gjorde massor av andra fjortisgrejer, suck. Och du hotade nagon kille i ditt rum med kniv, haha!



For 3 ar sedan fyllde du 17. Da var vi pa Gotland! Jag och Bea hade kopt sexspelet till dig och kukformade balonger! Vi lag i luftsoffan och tittade pa stjarnorna mitt i natten och sjong disneysanger. For exakt 3 ar sedan nu nar jag skriver det har...



For 2 ar sedan fyllde du 18! Jag hade just kommit hem fran min forsta sommar i Belgien och du hade kraftskiva :) Det var jattemysigt! Sedan drog du ut antar jag :)



For 1 ar sedan fyllde du 19! Da var jag fortfarande i Belgien. Kom hem pa Beas fodelsedag kommer jag ihag, alltsa 10 dagar senare. Forsta fodelsedagen pa 6 ar som jag inte var med :(



Och idag fyller du 20 och ar pa Aiya Napa! Och jag sitter har i Belgien igen... Saknar dig som fan! Dromde att du och jag och Natha var nagonstans tillsammans :) Aven fast det bara ar drommar kanns det som att jag just traffat er nar jag vaknar och det ar bra! Jag hoppas att du ar hemma i Sverige iallafall lagom tills min fodelsedag, tankte bjuda hem er allihop! Och jag far val slapa med lite belgisk ol och choklad hem till dig som en sen fodelsedagspresent!



Hoppas du har det bra dar nere! Och att den har kommentaren inte blev alltfor lang! Greken halsar grattis!



Kramar :)

2008-08-04 @ 01:20:36
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Lalla

Jag var pa kalas hos dig nar vi gick i typ 2an ocksa tror jag! Fast det var flera ar innan vi blev sa bra kompisar, jag hann ju bli "mobbad" nagonstans daremellan ocksa!



Fan vad tiden gar fort. Gotland kanns inte sa lange sen. Gud vad mysigt det var dar!

2008-08-04 @ 01:24:01
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Lalla

Fan jag glomde en sak...



GRATTIS!!!!!

2008-08-04 @ 01:43:54
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Lalla

Dags att komma hem tycker jag! Skulle vara kul att traffa dig, ar i Sverige nasta vecka :p

2008-10-10 @ 18:19:39
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback