Freag kväll !

okej .. fredagen blev ju aningen intressant kan jag ju säga.. bara jag natha kim och emi som kan ha SÅ roligt ÅT så lite !!

Från KIm´s blogg :

Till exempel så kom vi under resan fram till att:
* Nathalie kan inte spotta normalt
*M kan snyta ut salladsblad genom näsan
*Natha kan hosta upp ärtor och rapa upp russin
*Man kan bli förföljd av en bensinmack
*Fredagskväll= Många polisbilar.. Konstigt nog oftast bakom oss
*Vår våta dröm är att slå ner Morson & Farsor på stan, ta deras jackor och låtsas att vi är dem
*Vi skulle såå passa som poliser t.ex. "Stopp i lagens namn, körkort och registreringsbevis tack. Ta ett djupt andetag och säg pepparkaka! Du får följa med till stationen unge man, hopp in i bakluckan"


haha menmen fan kul hade vi iaf !

ska nog sova heeeela dan imorrn .. avundsjuk ? det ska du vara !

och R du är visst en bitch .. och taxi är för kärringar .. du kunde ha hållit mig sällis till stationen eller är du rädd för lite snö ? = P .. och jag ska sparka av ditt ben !! för jag fick ett blåmärke. . . . dumma dumma dig !



image324


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback