Hej ögongodis !

går kvällen blev lyckad .. trots allt.. jag och bea började kvällen på stinsvillan med enn kul kill gäng.. fan blev ap-rak på ingenting = ) 
billigt och bra ; )
sen blev vi in bjudna på efterfest i viby .. fan bangar aldrig !
så vi satte oss på bussen och mot den onödiga rondellen och vidare !

på vägen kom jag och bea på att vi va himla kissnödiga.. så vi plöjer in i skogen ( kvinnliga som vi är )
haha och bea va tydligen sugen på att bada så hon går rätt ner i en magapöl !

- Tessan jag gick i en sjö !

sen tok ägde vi alla grabbarna på GH ! fett värdelösa människor !
helt plöttsligt kom vi på att vi ska till hld och FAN DET GÅR INGA BUSSAR FRÅN VIBY !!
dags att ha bussar på natten .. JA  !
Slutade iaf med att vi åkte me årets skönsate taxi-snubbe hem...

och idag va jag på jobbet och väntade på natha.. lyckades spana in mitt ögongodis lite också ..

Man får inte vara så snygg
..

Sen har jag åtit typ 2 liter glass och godis och cola och glott på TMNT .. shit vilken tycka-synd-om-mig-själv-svullo-dag

menmen man får va deppig ibland..

puss på er

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback