Jag ÄR sällskapssjuk!!!

13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar 13 veckor och 2 dagar

fan va jag har tråkigt!!!! nån som vill leka med mig ?? snälla rå ? 
nehepp ! 
då sitter jag väl här själv då ! 
hoppas du har dåligt samvete nu ! 

vad har jag gjort idag ? 

jag jobbade mellan 10.30 och 20 ... inte helt ok .. sen kom min snälla pappa och hämtade mig .. men såklart glömmde jag att köpa cigg så jag va tvungen att åka upp igen .. hatet att dom tar extra pengar för att man betalar med kort vid stationen .. okej , nej jag har inte mycket pengar ! 

J ringde nyss .. trodde han skulle hjälpa mig ur min sälskapssjuka period .. men ikke .. samtalet blev ca 1 min .. bara :
J: Hej
Jag : heeeeeeeeeeeeeej!
J: vad gör du ?
Jag : sitter vid datorn du ? 
J: glor på tv .. ska sova nu ! 
Jag : jaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa?!?!
J: jag ringer dig imorrn gonatt ! puss 
Jag : p............

åhh .. telefon jävel ring ! 
eller fan knacka på dörren ... ! jag har trååååååååååååååkigt ! 

menmen har pjotoshopat lite iaf =) 
och ja.. jag är egenkär ! 

image318 

image319

jaja .. vad kan jag skriva mer om mitt så fruktansvärt roliga liv.... hmm jo ! 13 veckor och 2 dar !!!! det är den ända ledtråden ni får !

You´r a God and I am not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback