Jag är sämst .. Jag vet !

okej .. undra om det är nått jag verkligen är bra på .. tror fan inte det.. inte att blogga iaf !

har glömt att tacka R för den fina sången han sjöng om mig =P så tack du ! .. även fast du e fett bitchig idag och hälsar inte ens ... va e det för stil .. va Va VA ?!?  INTE OK !!
jag ska nog kommma på en hämd !
som att du skulle bry dig .. men ändå !

och nu är jag kvar på jobbet som vanligt .. ensamhemma = så fett jävla tråkigt !
så jag skiter nog i det .. om ingen rolig människa vill leka med mig ? ... 
 
hmm har sovit hos J typ hela veckan igen... kanske värt att nämna.. inte för att det går frammåt för oss men iaf !

menmen .. nu ska jag försöka få tag i bitch R så att han kan röka med mig !

image323

Baby .. we look so good together


R... man sparkar inte på folks ben.. det är inte mitt fel att jag är lättlurad .... om jag får blåmårken ska du allt få igen... och varför tar man taxi hem från jobbet ??


kolla tobbes acc i slutet av videon .. tar hem hela skiten
kolla 0:44


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla gnäll! sparkarna förtjäna du, bitch är jag inte och taxi är för lata mäniskor :P

2008-03-14 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback