Lördags kvällen = )

fy fan vilken lyckad kväll det blev igår .. roligast på länge !

började med att hoppa in i bastun hos natha (hur skönt va inte det) och hälde i mig 3 aquatini .. mycket gott jag va galet taggad redan då.. (va iofs det dagen innan också.. eller hur ? haha mina galna ryck när jag är taggad är inte helt ok .. men det är ju kul att man kan roa folk)
efter det gick Jag Natha och Alex upp och mötte Kim Sandra Emi Roxie och Nina som redan va uppe hos Natha!
och där blev det ett jävla meck med en vattenpipa som vägrade funka... *Morr*
efter mycket om och men så gav vi iaf upp (hur många fulla brudar behöver man för att få igång en vattenpipa ? .... ja 8 räcker inte iaf .. bara så du vet) och fortsatte dricka och glo på melodifestivalen istället.. lyckades iaf ha hällt i mig lite för mycket redan när vi åkte haha.. Full som en fucking kastrull ;P men kul hade jag af..

när vi kom in till blå mötte vi upp bea penny och henke och fortsatte festa lääänge och för mycket och för mycket dricka till lilla mig som vanligt (vaknade med åretsbakmälla du vet en såndär "jag ska aldrig dricka igen" baksmälla, och blåmärken överallt.. inte coolt) lyckades bli typ utskängd också.. haha men efter som jag är så duktig och snabb som en vessla (kanske ska söka jobb som ninja) så sprang jag in igen och gömmde mig för den vakten.. himla otrevlig människa det där ;P 

sen åkte natha hem .. trodde vi men hon vaknade tydligen upp i jakan.. natha, hur tänkte du nu ?  
image325


haha himla söt människa...

Jag Bea och Penny stannade iaf till stägning .. som vanligt och fick skuss hem av fotografen (Tack Tack Tack.. nattbuss är inte ett alternativ)

min kväll slutade iaf med att jag åkte hem till J och kravallade med honom.. (att du orkar med mig)

kommer bilder snart hoppas jag.. (sega människor med kamera .... lägguppbilder.snabbare =P)

nej nu ska jag gå ut och röka !

haha ... cp människa som addade mig på msn:

tom säger:

hej


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

hej


tom säger:

hur är det


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

bara bra


tom säger:

vatr bor du


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

sthlm


tom säger:

ok. vad gör du


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

vem är du ?


tom säger:

en trevlig ärlig KÅT man i v-ås


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

ååååkej


tom säger:

vad gör du


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

e hemma slappar i soffan typ


tom säger:

vad söt du är


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

tack


tom säger:

har du mer kort


tom säger:

är du själv där


tom säger:

hallå


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

ja .....


tom säger:

mmm. har du kort


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

nej


tom säger:

är du kåt


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

.. nej det skulle jag inte påstå.. inte så jätte upphettsande att sitta själv vid datorn...


tom säger:

kan du bli det


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

jag tror att alla kan det


tom säger:

vill du se när jag runkar


tom säger:

mmm


-= [ ﻻ BuBBlan ﻻ ] =- säger:

jag klarar mig nog ganska bra utan det


tom säger:
mmmmmmmmm

haha.. va.....va det där ??

h e r r r r r r r r r r å å å å å


Kommentarer
Postat av: Roxanna

Tack för att du nämde precis ALLA förutom mig i bloggen om igår kväll, =P haha. Känner mig iiite bortglömd.

2008-03-16 @ 22:47:27
URL: http://Roxiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback