Min Dröm

kanske ska försöka sova snart ... palla att jag aldrig kan gå och lägga mig  tid ? NEJ ! ...
menmen ska ju jobba imorrn faktiskt.. så det kanske vore en ganska bra idé att sova ... men ikke..
kanske ska försöka gå upp i tid imorrn och åka upp så man hinner prata lite vett med R innan han slutar .. tror iofs inte att han kommer va ute och röka när jag kommer som vanligt .. lite dålig timing där.... men om du nu hinner läsa det här innan imorrn så kan du ju gå ut och röka vid typ 1 så är jag nog där då...

Kanske ska passa på att gratta kim som blev verifierad idag på jobbet =)

Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis 

image353
mycket vackert !!

måste ju bara säga att Johnny Depp är för snygg för sitt eget bästa ... särskilla som pirat ... helt sjukt...
Fan GIFT DIG MED MIG !!

image351image352


Min GUD




Ååå Rocka på

image354



Kommentarer
Postat av: nathalie

miffo!!

2008-03-27 @ 11:00:51
URL: http://rellie.blogg.se
Postat av: Nina

terese "musslaktaren" tysklind ;)

2008-03-28 @ 10:10:04
URL: http://finanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback