heeeluuuu!

fan vad jag är dålig på att blogga.. men det är lite mycket jusst nu .. skulle ju ha jobbat min sista dag idag .. men icke .. stackare ni får stå ut med mig en dag till haha =P sen är jag iaf ledig i en vecka och sen 7 juni är det bye bye Sverige och heeeeeej Ayia Napa ! väldigt blandade känslor över det jusst nu .. börjar få panik .. vilka vill jag hinna vara med så mycket som möjligt? vill jag verkligen åka ifrån allt här? klart jag vill ! men fortfarande så kommer alla skrämmande tankar om vilka som kommer glömma bort en medans man är borta .. menmen .. det löser sig.. 
nu ska jag iaf sova ! har hunnit bli full innan kl 11 .. Inte ok .. pallar inte va bakfull imorgon på jobbet =)

så .. go'natt !   

image482

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback