värk och beslutsångest

aj va ont jag har i armen nu .. bedövningen har släppt nu .. och jag blödde så mycket så att det tidigare vita plåstret nu är rött ... inte heeelt ok... och så måste jag ha den äckliga skiten på mig i 2 dagar .. bläää...

nu ska jag iaf åka till J och hämta hem alla mina saker.. käns både skönt och lite tråkigt.. menmen nu är det så iaf.. har halvt bestämt mig för vad jag vill nu.. men allt löser sig om typ mindre än 3 veckor nu ! haha über !

idag har jag inhandlat det sista till min outfit till P-skivan på onsdag .. kommer bli sketa bra det där...

kommer nog upp en hel del bilder därifrån sen

veckans planer :

Måndag:
sätta in p-stav
hämta saker hos J
Tisdag:
va med F
Onsdag:
jobba 10-19 tror jag
P-skiva
Torsdag:
jobba 10 - 19
Fredag:
jobba 10- till när emi kommer och tar över mig
Nathas skiva !
Lördag:
Jobb grej
Söndag:
Sooooova =P

kommer nog bli en kul vecka det här !

Ha det bra nu kära läsare så hörs vi imorgon =)

image420

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback