Vårkväll =)

Idag jobbade jag världens glidar tid (10-15) hur skönt var inte det?
Passade jävligt bra också efter som det va vårkväll i min gamla skola (grundskola) så jag skulle dit och hälsa på lite gamla lärare och kolla på "melodifestivalen" och, VAD HAR HÄNT????
Det va fan bättre förr ;P gud vad gammal man känner sig när man säger så =S
så gammal är jag ju faktiskt inte :P

efter det åkte jag hem till penny och hon och jag satt och drack te och snackade lite skit.. många saker som är värda att tänka på för mig.. Men jag har ingen ork just nu ..Mycket visste jag om redan innan .. Vill bara bort här ifrån NU ! För om det är nått jag är bra på så är det att fly från mina problem .. och det är precis vad jag ska göra nu också ...

L i l l a   d u   R y k t e n a   g å r   !   T a c k   f ö r   m i g   ! !

Så nu sitter jag här.. tankarna snurrar runt i mitt huvud så att jag blir yr.... önskar att jag kunde vara stark mot dig också ... jag vet att jag kav vara väldigt känslokall... men varför får du isen att smälta ? Det ända du är bra på är att göra mig ledsen och besviken... så... varför är jag så dum och utsätter mig för det igen? Det är en jävligt bra fråga!

d e t   h ä r   ä r   f ö r   m y c k e t   f ö r   m i g  




image411

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback