Lördag =)

ikväll ska jag äntligen gå ut = )
jag Bea och Therese ska till ancore ikväll, kanske inte riktigt mitt ställe men jag får försöka se lite rockig ut =P

och nu börjar jag bli riktigt krasslig så det är nog bra om jag håller mig hemmifrån ett tag. hoppas du vill ha mig hos dig J. inte för att du han så mycket val.. men blev iaf dunder förkyld av att sitta utanför donken i en tinne inatt, kom dig typ tre och åkte väl vid tio över fyra. fy fan regnade gjorde det också!

och jag har märkt att mina insomningssvårigheter börjar bli värre .. kan ligga i sängen i typ 3 timmar och blunda och verkligen försöka men det går inte, så jag funderar på att köra med sömntabletter lite då och då. men jag är så rädd att jag inte ska vakna igen =P vet att det är lite löjligt men jag tycker inte om tabletter och skit. 

jaja nu ska jag göra mig iårdning för kvällen = ) 
får se om jag slänger in en blid senare så ni får se om jag lyckas se rockig ut = )

 bild från halloween = )

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Ja det får vi absolu ta och göra! =)



Ja jag såg det! :D grattiis!! hihi.. Och hoppas det går bra på intervjun, du får berätta hur det gick sen! Vad är det för jobb? PUSS!

2008-11-20 @ 19:35:52
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Lalla

Hej, forlat att jag inte fixat designen an men har inte orkat, haft tid eller lust :p Ska ta tag i det snart, jag lovar <3

2008-11-21 @ 14:38:25
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback