Ny klänning och lååång helg

Min nya klänning har äntligen kommit .. LOVE IT! så skönt att köpa kläder på nätet .. ingen annan har likadana och man får dem levererade till dörren = )


Har varit ledig hela dagen men inte gjort ett skit typ sov hur länge som helst och sen daba chillat hela dagen va hur skönt som helst eftersom jag va på skiva kvällen innan, planen va ju att gå in och ta en öl och bara säga hej typ men det blir ju aldrig som man tänkt sig eller hur ? X antal öl senare tog iaf jag och Bea en taxi till henne och sen kom mamma och hämta mig där så fick jag åka hela vägen hem iaf = ) 

 Alex Och Bea

va nere vid brasan en snabbis men gick efter en kort stund hem till Natha för lite skitsnacka och 2and1/2 men.

Imorgon ska jag försöka gå upp lite tidigare så man hinner se solen iaf .. måste ju ta vara på den när den ändå är framme.. sen på kvällen ska jag ta mig till väsby och runbypuben för en hejdå fest för Penny och Mickis.

Sen på lördag ska jag på middag hos mina kussiner blir nog säkert trevligt.. hoppas jag .

Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback