Fredagen

Hahaha .. vet inte äns vart jag ska börja...
Hade ju berstämt mig för en lugn hemma kväll och satt därför nyduschad i en stor t-shirt och en kaffe i handen.
Men helt plötsligt ringer mobilen och jag ser att det är Fadoua (gamal jobbpolare) som jag inte har pratat med sen jag slutade där.. Svarade och trodde att  vi bara skulle snacka skit en stund.. men icke.. hon lyckades ganska snabbt övertyga mig att komma in till stan och härja med henne (efter som man bara lever en gång) .. och jag är inte svårövertalad.. Bör nämnas att klockan då var 23.35.  så jag fick fart på mig och satte på mig ett ansikte och fixa kläder och hår .. och begav mig med stormsteg mot stationen .. och lyckade hinna med 00.17 tåget !! fast and the furious = )

När jag väl satt på tåget så ringer jag henne igen för att upplysa henne om hur snabb jag är... och hon kan bara garva åt hela situationen.. och påpeka att hennes två polare ska hämta upp mig vid centralen .. och jag har verkligen ingen aning om vilka dom är eller hur dom ser ut eller vilken bil dom har men det ska nog gå bra..
Sen blev det en rätt förvirrad åktur dit (tror inte dom hittade) men fram kom vi ju iaf.

När vi kom dit hade Olivia kommit med vår spritleverans och stannade för att snacka lite skit innan hon skulle till sitt....

Spriten tog ju tyvärr slut lite för fort men man kan ju ha kul ändå.. men fadoua lyckades ju iaf bli full ; P

tror jag lyckades somna någongång runt 8 i morse så nu har jag lyckats vända duktigt på dygnet igen .. men shit va kul det är på oplanerade kvällar .. man har ju inga höga förväntningar !
Tyvärr hade jag dock ingen kamera med mig så inga bilder...

nu ska jag nog fixa en latte och glo på nån film ...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback