Bra dag

Dagen är fortfarande bra:)
inte äns alla försenade bussar kunde sänka mitt humör även fast det är isbjörnar ute idag. För intervjun gick riktigt bra :)
Hoppas verkligen att ag får det jobbet, så sjukt bra stämning där och alla va verkligen sjukt glada och trevliga så det verkligen smittade av sig. Så dom skulle iaf höra av sig ikväll eller imorgon förmiddag (Hoppas Hoppas Hoppas)
 Annars ser jag frem emot intervjun imorgon och hoppas att den går lika bra som den idag och att jag får nått av jobben.
nej men nu ska jag nog ta och städa lite, ser faktiskt förjävligt ut i mitt rum...

Det går nog fort.
Städ Soundtrack:


Later !

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vad ar det for jobb? :)

2009-01-08 @ 17:49:51
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback