lördag

JA nu är det lördag igen, och vad har jag gjort idag då ?
jo jag har jobbat lite i några timmar, va väl inte riktigt en bra prestation men jag försökte iaf mitt bästa för att få åka båt senare med jobbet, sen va det full fart hem för att hinna hem till middagen med kussarna. trevligt trevigt.
Men nu är jag tyvärr as trött så det blir ingen vild lördagsaktivitet denna dag, kanske nästa helg. 

Imorgon ska jag försöka träffa J om han har tid med mig. Har ju inte varit så på hela veckan, vet inte riktigt hur jag ska tackla detta, inte så kul att träffa killen en gång i veckan. men men får väl prata med honnom om det imorgon då istället för att klaga i bloggen.

Får ju inte tag i honnom nu, tror han är ute ikväll igen ( 4 gången denna vecka ) inte för att jag klagar och aldrig är ute själv. men måste det alltid vara bro's before hoes ? jag menar vi är ju ändå inte 17 längre . . .

jaja nån gång ska det väl va min tur också hoppas jag = )
Inga sura miner tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback