Mitt i natten

Hmm .. tror inte jag kommer kunna sova inatt . har kanske fårr fel piller ? borde det inte hjälpa efter typ 2 st ?
måste tacka Alex för min nya design , LOVE IT !

annars har jag inte gjort så mycket utom att ligga och glo på tv inatt, fy fan va mycket skräp det är på tv på nätterna. Kan dom inte visa nått vettigt ?
hunnit noppa ögonbrynen också...
och gjort ett nytt album på facebook med massor med jätte gamla bilder, alltid så kul att sitta och titta på dem får små nostalgi trippar. hoppas ingen blir sur för dom bara ( vi va alla lika snygga när vi va små )
nu måste jag ju dock fundera ut hur jag ska fördriva tiden så att jag inte somnar nu.. natten är ju alltid lätt att va vaken på men sen när det börjar bli ljust blir jag dödstrött.
Försökte ligga och läsa men har verkligen ingen konsentrationsförmåga.
Annars kanske jag ska släpa med min lillebror på bowling med Natha och Jeppe om hon vill.
jusste höll ju på att glömma, ska ha skagenrörs lunch med mamma imorgon (också en anledning till att jag inte får somna nu eftersom det är jag som ska åka och handla)
och som dom flesta vet så är skagenröra det bästa jag vet! fins absolut inget bättre ! så nu vet ni det om ni nu ska bjuda mig på mat någongång skagenröra går alltid hem. till typ förrätt varmrätt och efterrätt :)
Sen får vi se om jag ska träffa J imorgon eller inte, blir ju rätt sent iaf eftersom bea kommer förbi efter jobbet och hon slutar 8 och fikar eller så men man kan ju alltid hoppas.
Tänk va stressigt det kan vara att vara arbetslös, har ju ändå massa saker att göra, jag tänkte ju hinna med att städa och tvätta imorgon också och ha en liten SPA dag igen(älskar sånna dagar, bara ta det lugnt och ta hand om sig själv).
Men jag måste nog rycka upp mig snart och söka mer och lite mer seriöst kanske . Har funderat på att börja plugga till nått yrke, problemet är bara att jag inte kan komma på vilket... har verkligen ingen aning om vad jag vill göra, och yrkesförberedande utbildningar brukar ju va rätt dyra så man kanske ska vara säker innan man hoppas på en och tar studielån till den.  

men nu ska jag nog fördriva tiden med nått annat.

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback