nyss hemkommen

nu har jag kommit hem från akuten, och jag är överraskad .. det tog bara 5 min där inne ?!? brukar alltid få vänta i typ 100 år innan man kommer in ju . menmen glaf att jag slapp det nu iaf. har iaf en kraftig urinvägsinfektion , inte ok.
så nu blir det väl en del dagar hemma med mamma iaf, va ju länge sen jag va hemma flera dagar i rad, kanske ska städa rummet också ;P så blir moderkaka nog glad. annars ska jag väl bara ta mig till apoteket imorgon och hem igen .. tvätta kan ju också va en bra idé så att man har nått att sätta på sig.



 

Kommentarer
Postat av: nathalie

ska DU tvätta? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-01-07 @ 00:04:16
URL: http://rellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback