Nytt år nya tag

oj va länge sen det va nu ... skärpning på mig :P
igår fyllde J år så det blev en krogkväll i stan men mycket trevligt folk .. och lite för mycket att dricka för vissa.. men det var en helt klart trevlig kväll.

Grattis babe



och nu är det 2 0 0 9 och dags för en hel del nya tag
Mina nyårslöften är
¤ Skaffa ett jobb !

¤ Börja träna till sommar '09

¤ Få allt att funka med J denna gång

¤ Dra ner på rökningen

ja det är väl en bra början iaf . . . sen kommer det säkert mer löften till mig själv längre fram på året. Ja annars har det väl inet hänt nått spec i mitt liv jusst nu .
Måste tacka natha för att hon orkar vara min klippa ! all kärlek till dig <3

men jag ser fram emot ett år av lycka och glädje för det fint inte så mycket sådans att hämta från förra året !


Kommentarer
Postat av: nathalie

du behöver inte tacka mig babe. du vet att de är du och jag mot världen, mot alla odds!

2009-01-04 @ 21:39:05
URL: http://rellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback