På jobbet .

Idag har jag bra flyt .. 3 innan lunch =) av mitt mål på 4 under hela dagen då.
och det är lilllördag idag inte helt fel. och så börjar ju helgen närma sig =) .. nått kul som händer i helgen btw ?
annars idag ska jag väl hem och tagga inför imorgon och bara ta det lugnt. inga vilda onsdagsplaner..
Natha kanske vill komma förbi på en fika ? hon har ju tur och är fortfarande ledig, börjar jobba på fredag .
annars sprack ju hela min plan idag eftersom J ska på middag ikväll så där blir inga barn gjorda.
skriver lite mer ikväll sen för nu är det dags att börja eftermidagen med ett möte.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: nathalie

ja kanske det .. ska kolla om stefan har tänkt sig någonting. . men vi rings sen..

2009-01-14 @ 13:33:59
URL: http://rellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback