Söndag kväll .

ojoj , det va dumt att sova ut idag känner jag nu .. är inte trött än och ska upp om 6 timmar. fy. Dags att hitta på nått som tröttar ut mig, kanske läsa lite i en gammal kemi bok eller nått.. hmm .. ja iaf dumt gjort av mig. men det är väl i vanlig årdning.

Jag har också funderat ett tag på hur jag alltid kan lyckar ställa till det för mig, jag är nog världs bäst på det, att inte kunna hålla käften eller inte veta när gränsen är nådd eller helt enkelt bara trassla till mitt liv ännu mer. eller bara att ingenting går som jag har planerat eftersom jag inte riktigt är sådär as grym på att planera över huvudtaget utan mer tar det som det kommer och tror att saker löser sig på vägen, vilket det iofs oftast gör men man vet ju aldrig när turen tar slut. kanske ska börja skärpa mig lite..
Blir nog bättre när årstidsdeppen försvinner. Jag hatar verkligen övergången mellan vinter och vår. allt är så grått och tråkigt, inte alls okej. Jag skulle föredra att gå och lägga mig nu och att vakna i typ mitten av april. Vill verkligen bara ha sommar nu !

Imorgon är det iaf jobb som gäller och sen möta upp Bea, hemma hos henne tror jag för lite skit snack och en kaffe, va ju ett tag sen vi träffades nu. (vi måste bli bättre på det tycker jag)
Sen kanske jag glider förbi Natha och dricker lite mer kaffe och snackar lite mer skit.
Som ni kanske märker nu när ni läser mina planer så är jag nästan aldrig hemma och därför har jag rätt dålig uppdatering här i bloggen , kanske ska skaffa mig en såndär liten blogg dator som jag kan ha i väskan så kanske jag kan uppdatera även när jag är hos J.

Nej nu måste jag gå och lägga mig känner jag .. vill inte va trött imorgon.


Go'natt sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback