Världens sämsta Tisdag

Äntligen är denna dag över.. vi är inte fans av tisdagar på jobbet... tor att det börjar smitta av sig på mig nu .. men nått är ju bra iaf .. det är ju lön om 2 timmar .. men då är det ju iofs ondag.. hmm ne då va det nog inget som va bra idag.. eller ju det va det ju .. men det säger jag inget om innan all är klart = ) men det kommer bli as nice isf !

som sagt är det ju lön imorgon om nån hade missat det .. så då lär jag väl gå ut efter jobbet antar jag.. brukar inte vara så svårövertalad när det gäller öl..  så det blir nog nice..

dags att fixa lite kaffe nu.. kanske skriver lite senare igen .



Så Alex.. så ser jag ut nu .. Sofia till höger om mig

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack :) Hoppas verkligen att det gar bra nu, jag ar supernervos :o



Och haret blev jattesnyggt! Du passar jattebra i morkt har :)

2009-03-25 @ 07:59:20
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback